Koncert


Avdicija za pevske soliste v operi Všeč si mi

18. junij 2018, ob 18:00
Lajovčeva dvorana, Glasbena matica Ljubljana; Vegova 5, Ljubljana


Režiserka: Nana Milčinski
Dirigenti: Damijan Močnik in študenti Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani
Zborovodkinja: Irma Močnik
Profesorica petja: Tanja Rupnik
Korepetitorka: Metoda Kink
Koreografinja: Mateja Jerebic
Mentor plesalcev: Dušan Teropšič
Scenograf in kostumograf: Jaro Ješe
Asistent režiserke: Matej Prevc
Producentki: Veronika Brvar in Barbara Rogelj

Nastopajoči: Pevski solisti (dijaki, študenti solo petja)
Mladinski pevski zbor Glasbene matice Ljubljana
Dijaki Srednje vzgojiteljske šole in Gimnazije Ljubljana
Skupina Slovenski tolkalni projekt (SToP)
Študenti Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani

Koproducenta: Glasbena matica Ljubljana in Cankarjev dom
V sodelovanju z: Akademijo za glasbo Univerze v Ljubljani, Srednjo vzgojiteljsko šolo in Gimnazijo Ljubljana, ZRC SAZU, Zavod BOB in Zavodom Morpheus.


VABILO NA AVDICIJO

Na avdicijo vabimo pevske soliste (sopran, alt, tenor, bas), ki bodo v operi nastopili v dveh solističnih vlogah in enem kvartetu (SATB). Sodelovanje v operi ni honorirano, zato je to predvsem priložnost za mlade dijake in študente petja, ki si želijo pridobiti prve izkušnje na opernem odru.

Avdicija bo potekala 6. 6. 2018, ob 17.00 v Lajovčevi dvorani Glasbene matice v Ljubljani. Kandidati naj za avdicijo pripravijo recitativ iz ene izmed Mozartovih oper ter en slovenski samospev (oboje po lastni izbiri). Kandidat naj poskrbi za lastnega pianista oz. sporoči, če želi, da mu pianista zagotovimo mi.

Rok za prijavo: 3. 6. 2018. Prijavo pošljite na naslov: organizator@glasbenamatica.si

 

KRATKA VSEBINA OPERE:

Zgodba dveh najstnikov, Vesne in Tarika, ki izhajata iz različnih kultur in se srečata, ko Tarik zapusti domovino in se kot begunec naseli v Vesninem kraju. Znajdeta se v zapletenih osebnih in družbenih razmerjih, ki nihajo med prijateljstvom in zadržanostjo, pogumom in strahom, med sprejemanjem in zavračanjem. Vesna v Tariku prepozna več kot le begunca. Zanjo je to prijeten fant, ki je drugačen od sošolcev, rada je v njegovi družbi in se z njim pogovarja. Tarik obuja spomine na sončen in z omamnimi vonji prepojeni Orient. Ko se med prebivalci pojavijo nesoglasja o prisotnosti beguncev v njihovem kraju, se Vesna odločno zavzame za Tarika in ga pogumno brani.

Opera odpira več aktualnih vprašanj, s katerimi se v zadnjih letih sooča Evropa. Na nobeno od kompleksnih družbenih tem pa ne ponuja ozkih odgovorov, temveč kot umetniško delo spodbuja k razmišljanju in poskuša predvsem mlajše občinstvo senzibilizirati za vprašanja kulturne raznolikosti, lastne kulturne in jezikovne identitete, spoštovanje človekovega dostojanstva in čuta za humanost. Neposredno pred vsako predstavo bodo organizirani pogovori na različne teme, povezane z opero.

SKLADATELJ O OPERI

Nosilca zgodbe sta fant in dekle, pomembno vlogo ima zbor, ki nastopa v različnih vlogah javnega mnenja – zagovornika in tožnika. Dialogi ostajajo na ravni nerealnosti, ni konkretnih časovnih in krajevnih ter narodnostnih opredelitev. Glasba podpira glavno idejo – srečanje dveh kultur, njuno različnost in možnost mirnega in oplajajočega sobivanja in je polna vsebinskih, zvočnih in karakternih kontrapunktov, kar ustvarja organsko večplastnost. Vsebina se zvočno nadgrajuje z nalaganjem in sozvenenjem raznovrstnih glasbenih ploskev, ki lahko živijo vsaka svoje življenje, a so medsebojno tudi povezane in prepričljivo slikajo doživljanje na eni strani različnih kultur in na drugi strani današnjega globaliziranega sveta.