Koncert
Koncert Pevski obeti in pričakovanja
Mateja Potočnik, sopran
Klemen Gorenšek, bariton
Sascha el Mouissi, klavir
Vstop prost!
Spored:
ALBAN M. BERG (1885–1935)
Nacht (Carl Hauptmann)
FRANZ SCHUBERT (1797–1828)
Orest auf Tauris, D. 548 (Johann Baptist Mayrhofer)
Der Musensohn, op. 92, št. 1, D. 764 (Johann W. von Goethe)
ROBERT SCHUMANN (1810–1856)
Früglingsfahrt, op. 45, št. 2 (Josef K. B. von Eichendorff)
RICHARD STRAUSS (1864–1949)
Breit über mein Haupt, op. 19, št. 2 (Adolf Friedrich, Graf von Schack)
Wir beide wollen springen, WoO 90 (Otto Julius Bierbaum)
Allerseelen, op. 10, št. 8 ( Hermann von Gilm zu Rosenegg)
Morgen, op. 27, št. 4 (John Henry Mackay)
Ständchen, op. 17, št. 2 (Adolf Friedrich, Graf von Schack)
HUGO WOLF (1860 – 1903)
Der Tambour (Eduard Mörike)
JOHANN K. G. LOEWE (1796–1869)
Odins Meeres-Ritt, op. 118 (Aloys W. Scheiber)
Erlkönig, op. 1, št. 3 (Johann W. von Goethe)
SERGEJ RAHMANINOV (1873–1943)
Siren, op. 21, št. 5 ( Ekaterina Andrejena Beketova)
Ya zhdu tebya, op. 14, št. 1 (Maria Avgustovna Davidova)
Vesennie vody, op. 14, št. 11 (Fjodor Ivanovič Tjutčev)
***
LOJZE LEBIČ (1934)
Tih večer (Srečko Kosovel)
Godci (Anton Boštele)
Vres (Franc Sušnik)
LUCIJAN MARIJA ŠKERJANC (1900–1960)
Večerna impresija (Igo Gruden)
ANTON LAJOVIC (1878–1960)
Mesec v izbi (Li Tai po, Oton Župančič)
BENJAMIN IPAVEC (1829–1908)
Menih (Narjan Pretko)
Mak žari (Cvetko Golar)
JOSIP PAVČIČ (1870–1949)
Dedek samonog (Oton Župančič)
Uspavanka II (Oton Župančič)
FRAN GERBIČ (1840–1917)
Pojdem na prejo (Oton Župančič)
MATEJA POTOCNIK je študentka magistrskega študija na Visoki šoli za glasbo HfM Hanns Eisler v Berlinu pri prof. KS Anni Samuil, kjer je leta 2015 z odliko diplomirala. Svojo glasbeno pot je začela z igranjem klavirja na glasbeni šoli Ravne na Koroškem. Leta 2007 je pričela s poukom solopetja pri prof. Dušanki Simonovic. Leta 2013 je na Koroškem deželnem konservatoriju z odliko diplomirala pri prof. Gabrielu Lipušu. Veliko nastopa tako doma in v tujini. Njen repertoar zajema tako opere, operete kot maše, oratorije in samospeve. Leta 2010 je nastopila kot solistka na osrednji državni proslavi ob dnevu Rudolfa Maistra ter se istega leta udeležila tekmovanja Landeswettbewerb Prima la Musica v Avstriji in osvojila prvo nagrado. Leta 2011 je opravila avdicijo za solistični nastop s KSO simfoničnim orkestrom Koroške za prireditev Junge Solisten. Leta 2012 je na konservatoriju debitirala z glavno vlogo Ernestine v Offenbachovi opereti Salon Pitzelberger pod vodstvom prof. Ronalda Priesa. V letih 2012 in 2013 je imela več solističnih nastopov z različnimi orkestri (Godalni orkester Celje, SFK simfonični orkester, KSO simfonični orkester) in dirigenti Amos Talmon, Ernest Hoetzl, Thomas Wasserfaller, Nenad Firšt in mnogimi drugimi. Letos je debitirala v Berlinski filharmoniji. Redno se udeležuje različnih pevskih seminarjev (Helena Lazarska, Ronald Pries, Krassimira Stoyanova, Kurt Equiluz, KS Bernarda Fink, Thomas Quastho).
KLEMEN GORENŠEK je leta 2015 z odliko diplomiral na Visoki šoli za glasbo in upodabljajoče umetnosti v Gradcu pri prof. Ulfu Bästleinu. V Operi Maribor, kjer je začel svojo pot kot zborist, solo zborist in solo pevec, je pel v več operah. Med najpomembnejšimi so La boheme (Sargeant), Romeo in Julija (mladi grof Pâris), Črne maske (Pietro). V študentski operi MUMUTH v Gradcu je pel v Ravelovih operah L’Enfant et les sortileges (Le fauteuil in L’arbre) in L’Heure espagnole (Don Inigo Gomez). Pel je še v operah Die lustigen Weiber von Windsor (Herr Reich), Don Giovanni (Leporello), Freischütz (Kilian), Don Carlos (Deportiranec), Otello (Montano), Salome (Kappadozier in Nazarener). Kot solist je večkrat nastopil na Festivalu Maribor, na festivalu Schlossfestspiele v Marburgu v Nemčiji, na odprtju prve slovenske čitalnice v Gradcu, v Tinjah na osrednji prireditvi ob slovenskem kulturnem dnevu, kot solist je pel na osrednji maši v ljubljanski katedrali ob 20-letnici osamosvojitve RS. V Frančiškanski cerkvi v Mariboru je pel Mozartovo Krönungsmesse in Schubertovo Mašo v G-duru. Pripravil je tudi dva samostojna recitala samospevov na Prevaljah in v Slovenj Gradcu. Lani je v Mežici z velikim uspehom izvedel glasbeno monodramo Dnevnik pevca, ki jo je sam napisal in režiral. Je prejemnik več najvišjih nagrad na državnih in mednarodnih tekmovanjih. Pevsko izobraževanje je začel pri Alešu Marčiču in se nato poleg univerzitetnega študij izpopolnjeval še pri Matjažu Robavsu, Robertu Hollu, Michaleu Krausu, Brigitti Fassbaender, Davidu Pershallu, Angeliki Kirschschlager, Aulikki Eerola, Charlesu Spencerju in Marcu Boemiju.
SASCHA EL MOUISSI je klavir študiral na Visoki šoli za glasbo v Mainzu, komorno igro pa na dunajski univerzi pri Charlesu Spencerju. Redno koncertira v Evropi, Turčiji, na Kitajskem in v severni Afriki. Pianistične recitale je imel v okviru LondonArtsFestival, Young Masters, Beethoven Society of Europe, Arnold Schönberg Center Wien, Instanbul Music Festival, Festival Dialoge, Salzburger Festispele in v Operi v Nici. Gostoval je na Schubertiadi, na festivalu Schleswig-Holstein, festivalu v Lucernu in nastopil v dvoranah kot so Konzerthaus Wien, Musikverein Wien in na salzburškem Mozarteumu. Med številnimi drugimi priznanji je na zadnje prejel nagrado Johannesa Guttenberga Univerze v Manizu, Ministrstva za kulturo dežele Schleswig-Holstein in nagrado Theodorja Storma. Sascha el Mouissi sodeluje s priznanimi pevci kot so Ulf Bästlein, Wolfgang Brendel, Rafael Fingerlos, Angelika Kirschlager, Ildiko Raimondi, Sophie Rennert, Wolfgang Resch idr. Posnel je radijske in televizijske posnetke za SWR, Radio Bremen, BR in ORF ter zgoščenke za založbe Oehms Classics, Gramola, Toccata Classics in Coviello Classics.