Koncert


Koncert samospevov

27. januar 2020, ob 19:30
Ljubljana, Viteška dvorana v Križankah
Vstop prost!


Spored

ANTON LAJOVIC (1878–1960)
Otvi (France Levstik)
Poljub (prevod Ivo Peruzzi)
Romanca (Josip Murn)
Mesečina (Dragutin Domjanič)

MODEST PETROVIČ MUSORGSKI (1839–1881)
Pesmi in plesi smrti (Arseni Arkadjevič Goleniščev – Kutuzov):
Uspavanka, št. 1
Serenada, št. 2
Trepak, št. 3
Polkovnik, št. 4

ANTONIN DVOŘÁK (1841–1904)
Biblijske pesmi:
Psalm 97, Oblak a mrákota jest vukol neho. Andantino
Psalm 119, Skrýše má a paveza má Ty jsí. Andante
Psalm 55, Slyš, ó Bože, slyš modlitbu mou. Andante.
Psalm 23, Hospodin jest muj pastýr. Andante
Psalm 144, Psalm 145, Bože! Bože! Písen novou. Risoluto, maestoso
Psalm 61, Psalm 63, Slyš, ó Bože, volání mé. Andante
Psalm 137, Při řekách babylonských. Andante
Psalm 25, Popatriž na mne a smiluj se nade mnou. Andante
Psalm 121, Pozdvihuji ocí svých k horám. Andante con moto
Psalm 98, Psalm 96, Zpívejte Hospodinu píseň novou. Allegro moderato


KATARINA KOBAL je leta 2015 zaključila podiplomski študij opernega petja pri Yvonne Neaf na Visoki šoli za umetnost v Zürichu in dve leti zatem še študij koncertnega petja. Pred tem se je izobraževala pri Barbari Nagode, Fredericu Gindrauxu, Scotu Weiru, Dorothei Bamert-Galli in Mirelli Freni. Leta 2018 je bila finalistka mednarodnega tekmovanja v samospevih Seghizzi (Italija). Nastopa na koncertih v Švici, Sloveniji in Italiji. Njen repertoar obsega samospeve Tostija, Donizettija, Rossinija, Bellinija, Verdija, Respighija, Schumanna, Brahmsa, Schuberta, Straussa, Wagnerja, Berga, Faureja, Ravela, Čajkovskega, Rachmaninova, Musorgskega. Leta 2013 je z vlogo Venere v krstni izvedebi opere Heinrich Treibhäuser (S. Stadler, K. Deissler, P. Destraz in R. Lerch) debitirala na poletnem festivalu v Zürichu. V sezoni 2014/2015 je nastopila v Kurtagovih Kafkovih fragmentih v Zürichu in v vlogi Fiordiligi (Cosi fan tutte) v Badnu. Sicer pa njen operni repertoar obsega še vloge kot so Donna Elvira (Don Giovanni), Contessa di Almaviva (Figarova svatba), Liù (Turandot), Elisabeth (Tannhäuser), Agathe (Der Freischütz), Tatjana (Jevgenij Onjegin), Lisa (Pikova dama). Nastopa tudi v izvedbi sakralne glasbe kot so Faurejev Rekviem, Rossinijeva Petite messe solennele in Mozartova Missa brevis in C.

Pianistka IRINA MILIVOJEVIĆ se prepoznavno uveljavlja v mednarodnem prostoru, v domačem pa sodi med najbolj iskane komorne glasbenice srednje generacije. V preteklem letu je pozornost mednarodnih glasbenih krogov pritegnila s sodelovanjem na prestižnem pevskem tekmovanju Belvedere Singing Competition 2019. Na povabilo Bernarde in Marcosa Finka je avgusta spremljala izvedbo mednarodnega pevskega seminarja v Tinjah na Avstrijskem južnem Koroškem.

Intenzivno se posveča nastopanju z odličnimi domačimi pevci (Marcos Fink, Vlatka Oršanić, Theresa Plut, Pia Brodnik), še posebej pa so odmevali njeni nastopi z mednarodno uveljavljenim hrvaškim tenoristom Tomislavom Mužekom (Dubrovniške poletne igre in HGZ Zagreb), s katerim od leta 2009 koncertira tako doma kot v tujini. V sezoni 2007/2008 je v predstavi Yin&Yang obetavnega koreografa Lea Mujića navduševala z interpretacijo Bachove Ciaccone v znameniti priredbi Feruccia Busonija. Kot članica Slovenskega komornega glasbenega gledališča sodeluje pri projektih gledališča, glasbena kritika pa je na njene poustvarjalne presežke opozorila že ob predstavi Dnevnik Ane Frank. Svojo glasbeno pot je začela pri znameniti srbski klavirski pedagoginji Mili Lacković ter že pri sedemnajstih letih postala študentka beograjske glasbene akademije. Izpopolnjevala se je pri Kemalu Gekiću, Pavlu Nersesjanu, Aleksandru Starkmanu in Sergeju Dorenskem. Prejela je prvo nagrado na mednarodnem tekmovanju San Bartolomeo al Mare (1998) in drugo nagrado mednarodnega tekmovanja Città di Pietra Ligure (2000); slednja ji je omogočila snemanje za italijanski RAI Uno. Leta 2001 je s Simfoniki RTV Slovenija pod vodstvom Marka Muniha igrala Mozartov Klavirski koncert št. 21 v C-duru, KV 467.

Študij klavirja je končala v Beogradu in prišla v Slovenijo z namenom, da bi se izpopolnjevala pri Aciju Bertonclju. Leta 1999 se je pri njem vpisala na podiplomski študij na ljubljanski Akademiji za glasbo in bila njegova študentka vse do njegove prezgodnje smrti. Podiplomski študij klavirja je končala pri prof. Tatjani Ognjanovič. Zaposlena je kot korepetitorica na Glasbeni šoli Ljubljana Vič-Rudnik in v SNG Opera in balet Ljubljana.