Koncertni ciklus Glasbene matice Ljubljana


Chanson d’amour

27. februar 2023, ob 19:30
Plesni teater Ljubljana


ACO BIŠČEVIĆ, tenorist in pianist
ALBERTO PAGANI, plesalec

Spored

GABRIEL FAURÉ (1845–1924)
Chanson d’amour, op. 27, št. 1 (Armand Silvestre)

CÉCILE CHAMINADE (1857–1944)
Viens! mon bien-aimé (Armand Lafrique)

REYNALDO HAHN (1874–1947)
À Chloris (Théophile de Viau)

CÉCILE CHAMINADE (1857–1944)
Sombrero (Édouard Guinand)

CLAUDE DEBUSSY (1862–1918)
La fille aux cheveux de lin, L. 15/33 (Charles-Marie-René Le conte de Lisle)

MÁTYÁS SEIBER (1905–1960)
Marguerite, elle est malade (ljudska pesem)

MAURICE RAVEL (1875–1937)
Chanson des cueilleuses de lentisques, M. A. 9, št. 4 (ljudska pesem, prir. Michel Dimitri Calvocoressi)

MÁTYÁS SEIBER (1905–1960)
J’ai descendu (ljudska pesem)

BENJAMIN GODARD (1849–1895)
Amour fatal (Prosper Blanchemain)
Amour, amour (Victor Hugo)

JEAN-PHILIPPE RAMEAU (1683–1764)
Rossignols amoureux (Simon–Joseph Pellegrin)

CAMILLE SAINT-SAËNS (1835–1921)
Le rossignol et la rose (Theodore Faullin de Banville)

REYNALDO HAHN (1874–1947)
Le rossignol des lilas (Léopold Dauphin)

 

Cena vstopnice: 12,00 EUR
Cena vstopnice za dijake, študente in upokojence: 8,00 EUR
Brezplačni vstop za brezposelne.
Nakup vstopnic: eno uro pred koncertom na prizorišču ali na Moje karte

 


Aco Aleksander Bišćević je najprej študiral glasbeno pedagogiko na Akademiji za glasbo v Ljubljani, nato pa šolanje nadaljeval s študijem petja in čembala na salzburškem Mozarteumu, kjer je leta 2014 magistriral iz petja v razredu Brede Zakotnik in KS Elisabeth Wilke. Udeležil se je mojstrskih tečajev pod vodstvom priznanih strokovnjakov, kot so James Taylor, KS Angelika Kirschlager, Bernarda Fink, Thomas Moser, KS Christa Ludwig, Helmut Deutsch in drugi. Bil je dirigent komornega zbora Aeternum in za umetniške dosežke s tem zborom prejel tudi študentsko Prešernovo nagrado. Kot dirigent se je izpopolnjeval pri Gunnarju Ericssonu, Andreasu Ebyju in Ragnarju Rasmussenu. Pel je v Svetovnem zboru mladih, v Bachovem zboru v Salzburgu in zboru Arnolda Schönberga pod vodstvom Nikolausa Harnoncourta ter Claudia Abbada.

Na opernih odrih se je prvič predstavil leta 2009 na Mozarteumu v vlogi Triqueta v operi Čajkovskega Jevgenij Onjegin. Sledile so vloge Amorja (J. J. Fux, Orfej in Evridika), Acisa (Händel, Acis in Galateja), Merkurja (Rameau, Kastor in Poluks), Truffaldina (Busoni, Turandot), Ozie (Mozart, Osvobojena Betulija) Aristeja in Plutona (Offenbach, Orfej v peklu), princa Ramira (Rossini, Pepelka), Orfeja (Gluck, Orfej in Evridika), Pijanega poveljnika (Zimmerman, Vojaki). Trenutno se pripravlja na vlogo kralja Savla v oratoriju David Carla Dittersa von Dittersdorfa.

Kot pevec, pianist in čembalist je nastopil na koncertnih ter gledaliških odrih po Evropi (v Nemčiji, Avstriji, Sloveniji, Italiji in Srbiji ter na Madžarskem, Danskem in Nizozemskem). V zadnjem času je sodeloval s svetovno priznanimi glasbeniki, kot so Irena Grafenauer, Mate Bekavac, Davide Lattuada in Joanna Kamenarska. Je eden redkih interpretov, ki se na klavirju spremlja sam in s tem obuja historično izvajalsko prakso.

 

Alberto Pagani je mlad italijanski sodobni plesalec, ki je leta 2012 začel študij baleta v Sieni, potem ko se je prej več let učil borilnih veščin. Sodobni ples je sprva študiral v Rimu, nato v Salzburgu, kjer je študij zaključil na akademiji za sodobni ples SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance). Od leta 2017 je nastopil v več produkcijah slavnostnih iger v Salzburgu in plesal ob Cecilii Bartoli, Luci Salsi, Francescu Meli, Lawrenzu Zazzu in igralcih kot so Tobias Moretti, Edith Clever, Peter Lohmeyer. Sodeloval je v produkcijah, ki so jih režirali Robert Carsen, Robert Wilson, Michael Sturminger, Shirin Neshat in pod dirigenti kot so Riccardo Muti, Marc Minkowski in Gianluca Capuano. V zadnjih letih je sodeloval tudi z uveljavljenimi koreografi sodobne plesne umetnosti: Hillel Kogan, Paul Blackman, Christine Gouzelis, Michikazu Matsune.