Koncertni ciklus Glasbene matice Ljubljana
Pevski obeti IV
Nastopajoči:
Aleksandra Radovanović, sopran
Antea Poljak, mezzosopran
Tina Debevec, sopran
Igor Vićentić, klavir
Andreja Kosmač, klavir
Katarina Tominec, klavir
Vstop je prost!
Vstop le z izpolnjenim PCT pogojem, maske obvezne.
Prosimo, da ob vhodu v Viteško dvorano pokažete potrdilo o izpolnjevanju pogoja PCT.
Spored
Aleksandra Radovanović, sopran
Igor Vićentić, klavir
Francis Poulenc (1899–1963)
Banalités, FP 107 (Guillaume Apollinaire)
- Chanson d’Orkenise
- Hôtel
- Fagnes de Wallonie
- Voyage à Paris
- Sanglots
Claude Debussy (1862–1918)
Apparition, L57 (Stéphane Mallarmé)
Mirko Polič (1890–1951)
Ej, mačice (Oton Župančič)
Tiho prihaja mrak (Oton Župančič)
Če na poljane (Josip Murn – Aleksandrov)
Čez noč (Oton Župančič)
Antea Poljak, sopran
Andreja Kosmač, klavir
Franz Schubert (1797–1828)
Auf dem See, op. 92, št. 2, D 543 (Johann W. von Goethe)
Wonne der Wehmuth, op. posth 115, št. 2, D 260 (Johann W. von Goethe)
Auf dem Wasser zu singen, op. 72, D 774 (Friedrich Leopold, Graf zu Stolberg)
Paolo Tosti (1846–1916)
Sogno (Giovanni Alfredo Cesareo)
Malia (Rocco Emanuele Pagliara)
La serenata (Giovanni Alfredo Cesareo)
Josip Ipavec (1873–1921)
Pesem (Hans Kolar, prepesnil Igor Grdina)
Zingara (anonymus, prepesnil Igor Grdina)
Tina Debevec Dragoš, sopran
Katarina Tominec, klavir
Emil Adamič (1877–1936)
Molitev 1 (F. Žgur)
Molitev 2 (L. Lovšin)
Jezdec (C. Logar)
Ločitev (Oton Zupančič)
Pri zibeli (Simon Gregorčič)
Claude Debussy (1862–1918)
Fleur des blés/ Poljski šopek (André Girod)
Nuit d’etoiles/ Zvezdna noč (Théodor de Banville)
Claire de lune/ Mesečina (Paul Verlaine)
ALEKSANDRA RADOVANOVIĆ je svojo glasbeno pot začela z učenjem harmonike in kasneje petja na Glasbeni šoli Ljubljana Moste-Polje. S petjem je, ob študiju filozofije na Filozofski fakulteti v Ljubljani, nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana v razredu prof. Edite Garčević Koželj, nato pa še na Deželnem konservatoriju v Celovcu v razredu prof. Gabriela Lipuša, kjer je leta 2016 z odliko diplomirala iz inštrumentalne in pevske pedagogike. Leta 2019 je uspešno opravila sprejemni preizkus za magistrski študij petja na Akademiji za glasbo v Ljubljani, kjer sedaj študira v razredu prof. Barbare Jernejčič Fürst. Dodatno se je izobraževala na seminarjih pri profesorjih in umetnikih kot so Bernarda Fink, Angelika Kirchschlager, Regine Hangler, Alessandro Svab, Peter Maus, Snežana Nena Brzaković, Hans Adolfsen, Lars Franke idr. Leta 2019 je bila finalistka na mednarodnem pevskem tekmovanju SGSM v Novem mestu na področju samospeva. V Sv. Križu pri Trstu je uprizorila vlogo “Cherubina” iz Mozartove opere “Figarova svatba”, v okviru opernega studija v Celovcu pa vlogo “Ženskega zbora” iz Brittnove opere “Onečaščena Lukrecija”. Večkrat je sodelovala z opernim zborom SNG Opera in balet Ljubljana ter s Slovenskim komornim zborom. V okviru operne šole v Burgu Beeskow v Nemčiji je pela v predstavah “Oper in der Scheune” in na dveh koncertih z orkestrom. Na konservatoriju v Celovcu je imela solo recital in izvajala štiri novitete na večeru “Frisch und Gsund”. Nastopala je v Slovenski filharmoniji na premieri filma “Zgodovina ljubezni”, na koncertih “Aleja sniva” v Mestnem muzeju, kot gostja skupaj z violinistko Anjo Bukovec na koncertu “Domus medica”, kot spremljevalna vokalistka na festivalu slovenskega šansona, v radijski oddaji “Izštekani” skupaj z raperskim duom Murat&Jose idr. Izvedla je solo recital na letošnjem poletnem festivalu Akademije za glasbo “Solo e da camera“ in pela z Baročnim orkestrom Akademije za glasbo na festivalu “Ljubljana Baroque 2021“.
ANTEA POLJAK je zaključila splošno gimnazijo in srednjo glasbeno šolo Elly Bašić – teoretični oddelek in oddelek za solo petje. Za učenko generacije je prejela nagrado “Olga Pavičić”. Leta 2018. končala je študij glasbene pedagogike na Muzički akademiji v Zagrebu. Vzporedno s študijem v Zagrebu se je leta 2017 vpisala na solo petje na Akademiji za glasbo v Ljubljani, v razredu red. prof. Matjaža Robavsa. Sodelovala je na tekmovanjih in osvojila naslednje nagrade: leta 2012 prvo nagrado na regijskem tekmovanju v Varaždinu, nato prvo in drugo nagrado na mednarodnem tekmovanju solo pevcev v Herceg Novem in Osijeku v letih 2014 in 2015. Leta 2019 je na slovenskem tekmovanju TEMSIG prejela zlato plaketo prve nagrade. Nastopila je v Hrvaškem narodnem gledališču, zagrebški operni hiši kot solistka v dveh vlogah v operi Leoša Janačka: Zvita mala lisica v produkciji Akademije za glasbo in Hrvaškega narodnega gledališča v Zagrebu, za katero je prejela Rektorjevo nagrado. V vlogi »Služkinje« v operi Gian Carla Menottija: Amelia gre na ples, nastopila je v produkciji Glasbene akademije v Zagrebu in gledališču Mala scena. Kot solistka je z zborom „Čarobna piščal“ nastopila na zborovskih olimpijskih igrah v Franciji, na Kitajskem, v Španiji, Nemčiji, Avstriji in Italiji, kjer so osvojili tri zlate in tri srebrne medalje. Nastopila je z godalnim in harmonikarskim orkestrom Elly Bašić, z tamburaškim orkestrom Gaj na Hrvaškem s hrvaškimi, ljudskimi pesmimi. Svoje znanje je izpopolnjevala pri Ruži Pospiš Baldani, Theresi Plut, Martini Gojčeti Silić, Elisabeth Wilke, Ariani Bossi, itn. Poleg petja se ukvarja z glasboterapijo z katero je magistrirala na Muzički akademiji v Zagrebu. Koavtorica je knjige „Muzikoterapija“, katera je del strokovne literature na Medicinskem fakultetu in Muzički akademiji v Zagrebu.
TINA DEBEVEC DRAGOŠ je diplomirala iz etnologije na Filozofski fakulteti v Ljubljani in magistrirala iz solopetja na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu mag. art. Barbare Jernejčič Fürst. Svoje znanje redno izpopolnjuje pri priznanih pevskih pedagogih kot so Helena Lazarska, Theresa Plut, Kristina Laki, Charlotte Lemann in Martina Zadro. Njene odrske izkušnje obsegajo recitale, operne vloge, solistične nastope v sakralnih delih in muzikalih. Na opernem odru je poustvarila vlogo Sandrine v operi La Cecchina skladatelja N.Piccinija, vlogo Prve dame v Čarobni piščali W.A.Mozarta ter vlogo Zale v mini operi Le petit caffe slovenske skladateljice Teje Merhar. Kot solistka je sodelovala pri izvedbi Rekviema Gabriela Fauréja, Pasijona po Janezu in Magnificata J.S.Bacha ter himnusu Stabat mater. Kot solistka redno nastopa z različnimi glasbenimi sestavi kot so npr. Orkester slovenske vojske, simfonični orkester Cantabile, pihalni orkester Vevče, slovenski citrarski kvartet, slovenski baročni orkester in drugi. Kot pevka in igralka redno sodeluje s Poletnim gledališčem Studenec.
Prosimo, da ob vstopu v Križanke pokažete potrdilo o izpolnjevanju PCT pogoja.
Maske so obvezne.