Koncertni ciklus Glasbene matice Ljubljana
Koncert samospevov: Antea Poljak, Dimitrije Savić
Antea Poljak, mezzosopran
David Vuković, klavir
Dimitrije Savić, basbariton
Rebeka Dobravec, klavir
Vstop prost!
Spored
Hugo Wolf (1860–1903)
MEIN LIEBSTER SINGT AM HAUS / MOJ LJUBI POJE DOMA (po ljudski pesmi prir. Paul Heyse)
NEIN, JUNGER HERR / NE, MLADI GOSPOD (po ljudski pesmi prir. Paul Heyse)
WENN DU, MEIN LIEBSTER / KO TI, MOJ DRAGI (po ljudski pesmi prir. Paul Heyse)
VERBORGENHEIT / SKRITOST (Eduard Mörike)
GEBET / MOLITEV (Eduard Mörike)
Dora Pejačević (1885–1923)
ZAŠTO / ZAKAJ, OP. 13 (Dora Pejačević)
VJERUJEM DRAGI / VERJAMEM DRAGI, OP. 30 (Anna Ritter)
POUZDAN ZNAK / ZANESLJIVO ZNAMENJE, OP. 23 (Wilhelmine Wickenburg)
Ben Moore (1960)
THIS HEART THAT FLUTTERS / TO DRHTEČE SRCE (James Joyce)
I AM IN A NEED OF MUSIC / ŽELJAN SEM GLASBE (Elizabeth Bishop)
TO THE VIRGINS, TO MAKE MUCH OF TIME / DEVICAM, DA BI IZKORISTILE ČAS (Robert Herrick)
ON MUSIC / GLASBI (Ben Moore)
Francisco Asenjo Barbieri (1823–1894)
ENTRADA LA PALOMA (iz zarzuele El Barberillo de Lavapies / Lavapeški brivec)
***
Miloje Milojević (1884–1946)
JAPAN / JAPONSKA (O. No Sukune Yakamohi)
ĆUTANJE / MOLČANJE (S. Stefanović)
ZANOSNI ČAS (Paul Verlaine)
NIMFA (T. Kostlin)
JESENJA ELEGIJA / JESENSKA ŽALOSTINKA (V. I. Ilić)
Pavel Šivic (1908– 1995)
GALJOT (Matej Bor)
ATOMSKI VEK I (Matej Bor)
ATOMSKI VEK II (Matej Bor)
SLOVO (P. Golia)
Koncert je organiziran v sodelovanju s Festivalom Ljubljana.
Koncertni ciklus samospevov Glasbene matice Ljubljana finančno podpira Mestna občina Ljubljana.
ANTEA POLJAK je leta 2018 magistrirala iz glasbene pedagogike na Akademiji za glasbo v Zagrebu, leta 2022 pa iz solo petja na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Matjaža Robavsa. Sodelovala je na več tekmovanjih, med drugim je v letih 2022 in 2019 na slovenskem državnem tekmovanju prejela prvo nagrado. V času študija je nastopila v produkciji zagrebške glasbene akademije in sicer v dveh solističnih vlogah: v operi Zvita mala lisica (Janaček), za katero je prejela nagrado Univerze v Zagrebu, ter v vlogi Služkinje v operi Amelia gre na ples (Menotti). V produkcije Akademije za glasbo v Ljubljani je letos nastopila v Händlovi operi Agripina v vlogi Ottona, v produkciji Slovenskega komornega gledališča pa v operi Iztoka Kocena Veveriček posebne sorte. Z zborom Čarobna piščal se je kot solistka udeležila zborovskih olimpijskih iger v Franciji, na Kitajskem, v Španiji, Nemčiji, Avstriji in Italiji, kjer je zbor osvojil tri zlate in tri srebrne medalje. Nastopila je z godalnim in harmonikarskim orkestrom Glasbene šole Elly Bašić (Zagreb) ter s tamburaškim orkestrom Gaj. Svoje znanje izpopolnjuje pri Ruži Pospiš Baldani, Hansu Adolfsenu, Theresi Plut, Nuški Drašček, Martini Gojčeti Silić, Elisabeth Wilke, Ariani Bossi idr. Poleg petja se ukvarja z glasbeno terapijo, ki je bila tema njenega magistrskega študija v Zagrebu.
DAVID VUKOVIĆ je leta 2021 diplomiral na Akademiji za glasbo v Zagrebu v razredu Đorđa Stanettija. V Erasmus izmenjavi je eno leto študiral na privatni Univerzi za glasbo in umetnost na Dunaju pri Doris Adam. Poučuje na Glasbeni akademiji v Zagrebu in v Glasbeni šoli Pavla Markovca. Izpopolnjeval se je na mojstrskih tečajih pri mednarodno uveljavljenih pianistih. Na državnih in mednarodnih tekmovanjih je prejel več prvih nagrad, tako kot solist kakor član klavirskega Tria Eusebius. Je tudi prejemnik Rektorjeve nagrade za izvedbo Beethovnovega 4. klavirskega koncerta. Nastopil je z orkestrom Zagrebške filharmonije, z Zagrebškimi solisti in Varaždinskim komornim orkestrom. Z zasedbo Trio Eusebius je nastopil na Dubrovniških poletnih igrah, Osorskih glasbenih večerih, Samoborski glasbeni jeseni, na festivalu hrvaške glasbe na Dunaju, Večerih na Griču, Glasbenih večerih v Sv. Donatu, na baročnem festivalu Korkyra, festivalu komorne glasbe Ostinato v Omišu, festivalu “BEETHOVENplus” v Zagrebu, na festivalu Glasbena Rijeka, festivalu komorne glasbe v Čakovcu idr.
DIMITRIJE SAVIĆ je rojen v Srbiji. Leta 2018 je zaključil osnovni študij iz glasbene pedagogike na Akademiji umetnosti v Novem Sadu, ob tem pa še srednjo glasbeno šolo iz solopetja. Istega leta se je vpisal na Akademijo za glasbo Univerze v Ljubljani, kjer se solopetje uči v razredu Pie Brodnik in Edite Garčević Koželj. Od leta 2021 je študent magistrskega študija. V času študija je poustvaril vloge Klavdija (Händel, Agrippina), Bertrand (Čajkovski, Devica Orleanska) ter Kralj Eldorada in Kralj Herman Augustus (Bernstein, Kandid).
REBEKA DOBRAVEC je 2018 je z vsemi točkami opravila sprejemne preizkuse za Akademijo za glasbo Univerze v Ljubljani, kjer od tedaj študira klavir v razredu Tatjane Ognjanovič. Pogosto nastopa kot solistka in kot članica različnih komornih skupin. Od leta 2019 z Nežo Nahtigal in Taro Korica igra v klavirskem Triu TRN, s katerim so bile v letošnji sezoni izbrane za nastope v sklopu ciklov Solo e da camera in GM oder. Zaradi svojih dosežkov je od leta 2018 štipendistka Mestne občine Ljubljana. Dimitrije in Rebeka kot duo delujeta od oktobra 2021. V študijskem letu 2021/2022 sta se izpopolnjevala pri Hansu Adolfsenu iz Švice. Junija 2022 sta na mednarodnem tekmovanju “Sem glasba sem mesto” v Novem mestu osvojila drugo mesto in srebrno plaketo ter posebno nagrado Zavoda PerArtem. V oktobru 2022 pa sta se predstavila v Kopru v sklopu mednarodnega cikla Simfonic voices.