Profesorji


TANJA RUPNIK



Tanja Rupnik je z zgodovinskim prerezom del ženskih avtorjev magistrirala na zagrebški Glasbeni akademiji v razredu Martine Zadro. Kot koncertna pevka in izvajalka samospevov se je dodatno izpopolnjevala pri Dunji Vejzović in Bredi Zakotnik. V solistični vlogi je gostovala na festivalih kot so: Festival Velenje (Faure: Requiem), Varaždinskih baročnih večerih, Leharjevem festivalu v Bad Ishlu (L. Firšt: Usanjano življenje), „Opatija – carski grad“, Dnevi baročne glasbe (Srbija), Incontri musicali mitteleuropei (Italija), Pulski umetniki Puli (Hrvaška) idr. V HNK Varaždin je uprizorila naslovno vlogo opere J. Blowa »Venus and Adonis« in Plaint v Purcellovi „Fairy Queen“. Sodelovala je z Orkestrom Slovenske filharmonije (dir. S. Dvoršak), orkestrom Hnk Rijeka (dir. N. Matošević Orešković), Hrvaškim baročnim ansamblom, mednarodnim ansamblom Aestas Musica (um. vodja A. Helm), orkestrom Hiše kulture Celje, Godalnim orkestrom Zavoda sv. Stanislava (dir. D. Močnik), ob spremljavi Simfoničnega orkestra RTV Slovenija (dir. L. Castriota) pa je za glasbeni arhiv Radia Slovenija snemala operne arije Mozarta, Rossinija in Dvořaka. Je ustanovna članica profesionalne komorne zasedbe Lazarus iz Zagreba, ki s programom iz hrvaške baročne glasbene dediščine redno koncertira doma in v tujini.

Kot vokalna pedagoginja, predvsem glasov v fazi mutacije, deluje v Pevski šoli Glasbene Matice Ljubljana in skrbi za zborovsko vokalno tehniko hišnih sestavov kot sta Mešani zbor Glasbene matice in Mladinski operni zbor. Slednji je v kratkem času z intenzivnim poukom vokalne tehnike pod okriljem Tanje Rupnik dosegel raven, ki mu omogoča sodelovanje pri umetniško in produkcijsko zahtevnejših glasbeno-scenskih projektih. Redno vodi vokalne delavnice (JSKD, Mednarodni teden Glasbenih pedagogov…), kot pevski mentor pa sodeluje s številnimi slovenskimi priznanimi sestavi (KZ DEKOR, Carmen manet, MePZ Adoramus, VS Elum, VS Vikra, Apz TT, VS ČarniCe in mnogi dr.). Kot članica uredniškega odbora spletne revije Naši zbori redno piše strokovne članke in intervjuje z raznovrstnimi umetniki, njeni prispevki o vokalni tehniki pa so redno objavljeni tudi v reviji Cerkveni glasbenik.