Koncert
Koncert samospevov: Kristina Bitenc in Brian Masuda
Kristina Bitenc, sopran
Brian Masuda, klavir
Spored:
ERNEST AMEDEE CHAUSSON (1855–1899)
Hébé, op. 2, št. 6 (Louise Victorine Ackermann)
Le colibri, op. 2, št. 7 (Charles Marie Rene Le conte de Lisle)
Le temps des lilas (Maurice Bouchor)
FRANZ LISZT (1811–1886)
Enfant, si j’étais roi, S. 283, št, 1 (Victor Marie Hugo)
Oh quand je dors, S. 282 (Victor Marie Hugo)
Die Loreley, S. 273, št. 2 (Helene Luise Elisabeth zu Mecklenburg Schwerin)
JEAN SIBELIUS (1865–1957)
Die stille Stadt, op. 50, št. 5 (Richard Fedor Leopold Dehmel)
Var det en dröm, op. 37, št. 4 (Josef Julius Weksell)
Flickan kom ifrån sin älsklings möte, op. 37, št. 5 (Johan Ludvig Runeberg)
FRANCIS POULENC (1899–1963)
Montparnasse, FP. 127 (Wilheld Albert Apolinary Kostrowicki)
Hyde Park, FP. 127 (Wilheld Albert Apolinary Kostrowicki)
C, FP. 122 (Louis Aragon)
Fetes galantes, FP. 122 (Louis Aragon)
ENRIQUE GRANADOS Y CAMPINA (1867–1916)
Mañanica era (Anonymous)
No lloreis, ojuelos (Lope Felix de Vega Carpio)
Iban al pinar (Luis de Gongora y Argote)
Gracia mia (Luis de Gongora y Argote)
Sopranistka KRISTINA BITENC, ki trenutno živi in deluje na Nizozemskem, se je rodila leta 1986 v Ljubljani. Po končani nižji glasbeni šoli iz violine se je začela učiti petja pri prof. Marjanu Trčku v Glasbeni šoli Zavoda sv. Stanislava in nadaljevala na Srednji glasbeni in baletni šoli v Ljubljani. Junija 2011 je z odliko magistrirala na Kraljevem konservatoriju v Hagu v razredu prof. Barbare Pearson. Junija 2012 pa je z odliko zaključila še magistrski študij na Nizozemski državni operni akademiji v razredu prof. Ire Siff in prof. Briana Masude. Med leti 2012 – 2014 je bila članica opernega studia Renske državne opere v Strasbourgu. Udejstvuje se kot koncerta pevka, posebno pozornost pa posveča opernemu repertoarju. Med drugim je nastopila v vlogah Belinde (Purcel, Dido in Eneja), Evridike (Gluck, Orfej in Evridika), Sandrine (Mozart, La Finta Giardiniera), Blanche (Poulenc, Pogovori karmeličank), Mélisande (Debussy, Pelej in Melisanda), Mrs. Julian (Britten, Owen Wingrave), Elle (Poulenc, Človeški glas). V letu 2018 bo debutirala v vlogi Oscarja v Verdijevi operi Ples v maskah. Sodelovala je z orkestri kot so Simfonični orkester RTV, Orkester slovenske policije, Revijski orkester Gimnazije Kranj, Asko in Schönberg ensemble, Residentie Orkest, Noord Nederlandse Orkest, Strasburški filharmonični orkester, Moulouse filharmonični orkester ter z dirigenti kot so J. van Veldhoven, J. Ogg, B. Kuijken, R. Eggar, R. de Leeuw, B. Wiegers, N. Bečan, A. Hermus, M. Letonja, F. Layer, P. Davin.
BRIAN MASUDA je bil rojen na Havajih. Klavir in kompozicijo je študiral na havajski univerzi, glasbeni študij pa nadaljeval v New Yorku pri Arturju Balsamu in študij zaključil z magisterijem. Deloval je na glasbenem konservatoriju v Bostonu in v New England, v opernem gledališču St. Louis, v Des Moines Metro Opera, v Lake George Opera Festival in v opernem gledališču na Havajih. Angažiran je bil v več gledališčih v Nemčiji in v Nizozemski operi v Amsterdamu. Na konservatoriju v Maastrichtu je vodil mojstrske tečaje, poučeval na kraljevem konservatoriju v Haagu in sodeloval pri Holland Festival in Dutch Radio. Koncertiral je na Nizozemskem, Japonski, Italiji, Nemčiji, Veliki Britaniji, Maleziji in Singapurju. S sopranistko Roberto Alexander je za založbo Etcetera posnel zgoščenko Pesmi, ki me jih je naučila mati. Med leti 2002 in 2010 je bil glavni pedagog opernega studia v Novem narodnem gledališču v Tokyju. Leta 2009 mu je japonska vlada podelila pomembno kulturno priznanje za zasluge na področju izobraževanja profesionalnih opernih pevcev, ki so se uveljavili v svetu in za izjemen prispevek k japonski kulturi ter hkrati spodbujanju mednarodnega kulturnega sodelovanja. Brian Masuda je poučeval v kraljevi operi v Londonu, v Covent Gardnu v programu mladih umetnikov Jetter Parker, v opernem studiu Narodnega opernega gledališča du Rhin v Franciji. Na Nizozemskem se je pridružil Nizozemskemu opernemu studiu in operni akademiji v Amsterdamu.